Viena istorija apie kelionę dviračiais po Didžiąją Britaniją

Sukurta: Henrikas Baldauskas Kategorija: Kelionės Data:

Balandžio pabaigoje su bičiuliais lankėmės Didžiojoje Britanijoje, kur savaitę keliavome dviračiais iš Edinburgo į Mančesterio priemiesčius.

Taip jau susiklostė, kad kelionės starto vietą, nulėmė, jog Edinburge turėjome draugą, kuris sutiko priimti mūsų dar prieš savaitę atkeliavusius dviračius. Na o finišo vieta buvo pasirinkta vieno iš kelionės dalyvių namai – Maccelsfield‘as. Kadangi kelionės atstumas buvo suplanuotas nemenkas, o dienų turėjome ribotai, todėl iš karto buvo galima numanyti, kad laiko lankyti muziejus ar tiesiog užsiimti kitomis pramogomis praktiškai nebus. Taip ir buvo. Kas dieną numindavome vidutiniškai po 100-120km. Startuodavome anksti ryte, pirmas sustojimas būdavo per pietus, kur nors pakeliui pasitaikiusiame pub‘e. Toliau minimas iki vakaro, apsistojant kokiame nors B&B viešbutyje. Didelę spartą mums pavyko išlaikyti ir dėl to, kad važiavome su itin mažai daiktų - jokių palapinių, išeiginių rūbų ar kitos įrangos. Tik būtiniausi daiktai. Didžiąją kelionės dalį važiavome per nedideles kalvas Northumberland, Yorkshire Dales nacionalinius parkuose. Nepaisant to, vienas kartu važiavęs bičiulis, kuris gyvena Tiuringijoje ir yra tikras kalnų dviračių ekspertas, paskutinį vakarą pub‘e nedvėjodamas ištarė, kad techniškai tai viena sunkiausių trasų, kuria teko važiuoti. Labai dažni pakilimai ir nusileidimai gerokai vargina. Oras mūsų nelepino, tačiau skųstis taip pat nebuvo reikalo. Daugiau nei šaltas sniegas ar lietus, kandžiojosi angliškos kainos. Tokia jau tiesa, bet bet kurioje kitoje europos šalyje būtų galima beveik dvigubai pigiau praleisti tą patį laiką. Apibendrinant, buvo labai smagu pakeliauti po šią salą ir ją pamatyti iš kitos pusės nei gyvenant Londone ar Notinghame. Galiu tik patvirtinti, kad gyvenimas kaimeliuose yra visiškai kitoks nei didmiesčiuose ir negalėčiau sakyti, kad jis man nepatiko. Išsamiau apie mūsų kelionę kviečiu susipažinti žiūrint klipą.

Žymos:

Škotija Anglija dviračiu

Dviraciuzygiai.lt puslapyje yra naudojami slapukai.

Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu.

Išsamią informaciją rasite slapukų naudojimo puslapyje